.03 YAYINLAR YAYIN LİSTESİ MAKALE KİTAP BİLDİRİ EDİTÖRLÜK YAYIN HAKEMLİĞİ SANATSAL FAALİYET TARİHE GÖRE 2022 2 Charity Social Media Marketing and Its Influence on Charity Brand Image, Brand Trust, and Donation Intention Uluslararası - Hakemli VOLUNTAS: International Journal of Voluntary and Nonprofit Organizations, Cilt : , Sayi : Makale Uluslararası BİLGİN YUSUF, KETHÜDA ÖNDER Charity Social Media Marketing and Its Influence on Charity Brand Image, Brand Trust, and Donation Intention BİLGİN YUSUF, KETHÜDA ÖNDER Makale Uluslararası - 2021 2 Positioning strategies and rankings in the HE: congruence and contradictions Uluslararası - Hakemli JOURNAL OF MARKETING FOR HIGHER EDUCATION, Cilt : , Sayi : Makale Uluslararası KETHÜDA ÖNDER Positioning strategies and rankings in the HE: congruence and contradictions KETHÜDA ÖNDER Makale Uluslararası - 2021 4 Which Matters More in Higher Education: Social Environment or Teaching Excellence? A Comparison Between Private and Public Universities Uluslararası - Hakemli YUKSEKOGRETIM DERGISI, Cilt : 11, Sayi : 1 Makale Uluslararası KETHÜDA ÖNDER Which Matters More in Higher Education: Social Environment or Teaching Excellence? A Comparison Between Private and Public Universities KETHÜDA ÖNDER Makale Uluslararası 51 - 62 2020 4 Yükseköğretimde Kalitenin Akademik Çekicilik Üzerindeki Etkisinde Fiyatın Aracı Rolü Uluslararası - Hakemli Journal of Higher Education and Science, Cilt : 10, Sayi : 1 Makale Uluslararası KETHÜDA ÖNDER Yükseköğretimde Kalitenin Akademik Çekicilik Üzerindeki Etkisinde Fiyatın Aracı Rolü KETHÜDA ÖNDER Makale Uluslararası 78 - 87 2020 9 Mağaza İmaj Bileşenlerinin Premium Özel Markalı Ürünlere İlişkin Müşterilerin Kalite Algısına ve Satınalma Niyetine Etkisi Ulusal - Hakemli Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, Cilt : 13, Sayi : 3 Makale Ulusal KETHÜDA ÖNDER Mağaza İmaj Bileşenlerinin Premium Özel Markalı Ürünlere İlişkin Müşterilerin Kalite Algısına ve Satınalma Niyetine Etkisi KETHÜDA ÖNDER Makale Ulusal 502 - 531 2019 6 Tüketicilerin Değerlerinin ve Yaşam Tarzlarının Alışveriş Merkezlerini Ziyaret Etme Sıklığına Göre Karşılaştırılması: Malatya İli Örneği Ulusal - Hakemli Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi, Cilt : 3, Sayi : 4 Makale Ulusal YILDIRIM YILDIRIM,KETHÜDA ÖNDER Tüketicilerin Değerlerinin ve Yaşam Tarzlarının Alışveriş Merkezlerini Ziyaret Etme Sıklığına Göre Karşılaştırılması: Malatya İli Örneği YILDIRIM YILDIRIM,KETHÜDA ÖNDER Makale Ulusal 1 - 25 2018 12 Perakende Mağazalarında Satış Temsilcilerinin Performansını Etkileyen Faktörler Uluslararası - Hakemli Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, Cilt : 14, Sayi : 2 Makale Uluslararası KETHÜDA ÖNDER Perakende Mağazalarında Satış Temsilcilerinin Performansını Etkileyen Faktörler KETHÜDA ÖNDER Makale Uluslararası 201 - 218 2017 1 Dağıtım Kanalı Türlerinin Otellerin Cirosuna ve Doluluk Oranına Etkisinin Değerlendirilmesi: Akçakoca’da Bir Araştırma Uluslararası - Hakemli Bartın Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt : 8, Sayi : 15 Makale Uluslararası KETHÜDA ÖNDER, FAİKOĞLU SEYDA Dağıtım Kanalı Türlerinin Otellerin Cirosuna ve Doluluk Oranına Etkisinin Değerlendirilmesi: Akçakoca’da Bir Araştırma KETHÜDA ÖNDER, FAİKOĞLU SEYDA Makale Uluslararası 203 - 224 2017 12 Restoran İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine ve Sadakatine Etkisi: Oba Restoran Örneği Uluslararası - Hakemli Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt : 7, Sayi : 2 Makale Uluslararası BİLGİN YUSUF, KETHÜDA ÖNDER Restoran İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine ve Sadakatine Etkisi: Oba Restoran Örneği BİLGİN YUSUF, KETHÜDA ÖNDER Makale Uluslararası 147 - 170 2017 12 KİŞİSEL SATIŞTA ETİK OLMAYAN DAVRANIŞLARIN SATIŞ PERFORMANSINA ETKİSİ: PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA Uluslararası - Hakemli Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, Cilt : , Sayi : Makale Uluslararası KETHÜDA ÖNDER, YILDIRIM YILDIRIM KİŞİSEL SATIŞTA ETİK OLMAYAN DAVRANIŞLARIN SATIŞ PERFORMANSINA ETKİSİ: PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA KETHÜDA ÖNDER, YILDIRIM YILDIRIM Makale Uluslararası 19 - 32 2017 12 Satış Elemanlarının Satış ve Müşteri Yönlülüklerinin Maaş Şekline ve Satış Eğitimine Göre Değerlendirilmesi Uluslararası - Hakemli Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi, Cilt : 13, Sayi : 13 Makale Uluslararası KETHÜDA ÖNDER, BİLGİN YUSUF Satış Elemanlarının Satış ve Müşteri Yönlülüklerinin Maaş Şekline ve Satış Eğitimine Göre Değerlendirilmesi KETHÜDA ÖNDER, BİLGİN YUSUF Makale Uluslararası 487 - 497 2017 12 Uluslararası Öğrenci Pazarını Bölümlendirme: Birleşik Krallık’ta Bir Araştırma Uluslararası - Hakemli Yuksekogretim Dergisi, Cilt : 7, Sayi : 3 Makale Uluslararası KETHÜDA ÖNDER Uluslararası Öğrenci Pazarını Bölümlendirme: Birleşik Krallık’ta Bir Araştırma KETHÜDA ÖNDER Makale Uluslararası 186 - 196 2017 12 Restoran İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine ve Sadakatine Etkisi: Oba Restoran Örneği Uluslararası - Hakemli Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt : 7, Sayi : 2 Makale Uluslararası BİLGİN YUSUF,KETHÜDA ÖNDER Restoran İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine ve Sadakatine Etkisi: Oba Restoran Örneği BİLGİN YUSUF,KETHÜDA ÖNDER Makale Uluslararası 147 - 170 2017 12 SATIŞ ELEMANLARININ SATIŞ VE MÜŞTERİ YÖNLÜLÜKLERİNİN MAAŞ ŞEKLİNE VE SATIŞ EĞİTİMİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ Uluslararası - Hakemli Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi, Cilt : , Sayi : Makale Uluslararası KETHÜDA ÖNDER,BİLGİN YUSUF SATIŞ ELEMANLARININ SATIŞ VE MÜŞTERİ YÖNLÜLÜKLERİNİN MAAŞ ŞEKLİNE VE SATIŞ EĞİTİMİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ KETHÜDA ÖNDER,BİLGİN YUSUF Makale Uluslararası 476 - 486 2017 6 Dağıtım Kanalı Türlerinin Otellerin Cirosuna ve Doluluk Oranına Etkisinin Değerlendirilmesi: Akçakoca’da Bir Araştırma Ulusal - Hakemli Bartın Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi, Cilt : 8, Sayi : 15 Makale Ulusal KETHÜDA ÖNDER,FAİKOĞLU SEYDA Dağıtım Kanalı Türlerinin Otellerin Cirosuna ve Doluluk Oranına Etkisinin Değerlendirilmesi: Akçakoca’da Bir Araştırma KETHÜDA ÖNDER,FAİKOĞLU SEYDA Makale Ulusal 203 - 224 2016 3 Positioning Strategies of Universities An Investigation on Universities in Istanbul Uluslararası - Hakemli EĞİTİM VE BİLİM, Cilt : 41, Sayi : 185 Makale Uluslararası ÇATI KAHRAMAN,KETHÜDA ÖNDER,BİLGİN YUSUF Positioning Strategies of Universities An Investigation on Universities in Istanbul ÇATI KAHRAMAN,KETHÜDA ÖNDER,BİLGİN YUSUF Makale Uluslararası 219 - 234 2016 8 Türkiye deki Üniversitelerin Kendilerini Konumlandırdıkları Eğitim Alanları Uluslararası - Hakemli Journal of Higher Education and Science, Cilt : 6, Sayi : 2 Makale Uluslararası ÇATI KAHRAMAN, BİLGİN YUSUF, KETHÜDA ÖNDER Türkiye deki Üniversitelerin Kendilerini Konumlandırdıkları Eğitim Alanları ÇATI KAHRAMAN, BİLGİN YUSUF, KETHÜDA ÖNDER Makale Uluslararası 231 - 241 2015 11 Türkiye'deki Uluslararası Öğrenci Hareketliliği Üzerine Bir Araştırma Uluslararası - Hakemli Yuksekogretim Dergisi, Cilt : 5, Sayi : 3 Makale Uluslararası KETHÜDA ÖNDER Türkiye'deki Uluslararası Öğrenci Hareketliliği Üzerine Bir Araştırma KETHÜDA ÖNDER Makale Uluslararası 147 - 161 2015 9 YENİLİK VE MÜŞTERİ PERFORMANSININ FİNANSAL PERFORMANS ÜZERİNDEKİ ETKİSİ ORTA ÖLÇEKLİ SANAYİ İŞLETMELERİNDE BİR ARAŞTIRMA Uluslararası - Hakemli İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, Cilt : 37, Sayi : 1 Makale Uluslararası ÖNCÜ MEHMET AKİF, BAYAT MURAT, KETHÜDA ÖNDER, ZENGİN EMRE YENİLİK VE MÜŞTERİ PERFORMANSININ FİNANSAL PERFORMANS ÜZERİNDEKİ ETKİSİ ORTA ÖLÇEKLİ SANAYİ İŞLETMELERİNDE BİR ARAŞTIRMA ÖNCÜ MEHMET AKİF, BAYAT MURAT, KETHÜDA ÖNDER, ZENGİN EMRE Makale Uluslararası 149 - 164 2014 1 Tüketici Temelli Marka Değerinin Ağizdan Ağza Pazarlamaya Etkisi Uluslararası - Hakemli C.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, Cilt : 15, Sayi : 1 Makale Uluslararası YAZGAN HALİL İBRAHİM, KETHÜDA ÖNDER, ÇATI KAHRAMAN Tüketici Temelli Marka Değerinin Ağizdan Ağza Pazarlamaya Etkisi YAZGAN HALİL İBRAHİM, KETHÜDA ÖNDER, ÇATI KAHRAMAN Makale Uluslararası 237 - 252 2013 1 Dengeli Ölçüm Kartı nın Balanced Scorecard Hastane İşletmelerinde Uygulanması Örnek Olay Çalışması Uluslararası - Hakemli Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, Cilt : 27, Sayi : 4 Makale Uluslararası YILDIZ MEHMET SELAMİ, KETHÜDA ÖNDER, KURUTKAN MEHMET NURULLAH Dengeli Ölçüm Kartı nın Balanced Scorecard Hastane İşletmelerinde Uygulanması Örnek Olay Çalışması YILDIZ MEHMET SELAMİ, KETHÜDA ÖNDER, KURUTKAN MEHMET NURULLAH Makale Uluslararası 90 - 109 2012 12 Otel İşletmelerinin Pazarlama Birimi Yapılarına Göre Performanslarının Değerlendirilmesi Ulusal - Hakemli Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, Cilt : 8, Sayi : 8 Makale Ulusal ÇATI KAHRAMAN, KETHÜDA ÖNDER, FAİKOĞLU SEYDA Otel İşletmelerinin Pazarlama Birimi Yapılarına Göre Performanslarının Değerlendirilmesi ÇATI KAHRAMAN, KETHÜDA ÖNDER, FAİKOĞLU SEYDA Makale Ulusal 23 - 42 2012 12 ÜRETİM-PAZARLAMA KOORDİNASYONUNUN İŞLETME PERFORMANSINA ETKİSİ: DÜZCE’DE BULUNAN KOBİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA Ulusal - Hakemli Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt : , Sayi : 34 Makale Ulusal ÇATI KAHRAMAN, DURAK İSMAİL, KETHÜDA ÖNDER, EŞ ABDULHAMİT ÜRETİM-PAZARLAMA KOORDİNASYONUNUN İŞLETME PERFORMANSINA ETKİSİ: DÜZCE’DE BULUNAN KOBİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA ÇATI KAHRAMAN, DURAK İSMAİL, KETHÜDA ÖNDER, EŞ ABDULHAMİT Makale Ulusal 151 - 159 2012 3 Otel İşletmelerinin Dağıtım Kanalı Bağımlılık Düzeyine Göre Performanslarının Değerlendirilmesi Ulusal - Hakemli Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, Cilt : 9, Sayi : 1 Makale Ulusal ÖNCÜ MEHMET AKİF, KETHÜDA ÖNDER Otel İşletmelerinin Dağıtım Kanalı Bağımlılık Düzeyine Göre Performanslarının Değerlendirilmesi ÖNCÜ MEHMET AKİF, KETHÜDA ÖNDER Makale Ulusal 34 - 45 2022 2 Charity Social Media Marketing and Its Influence on Charity Brand Image, Brand Trust, and Donation Intention Uluslararası - Hakemli VOLUNTAS: International Journal of Voluntary and Nonprofit Organizations, Cilt : , Sayi : Makale Uluslararası BİLGİN YUSUF, KETHÜDA ÖNDER Charity Social Media Marketing and Its Influence on Charity Brand Image, Brand Trust, and Donation Intention BİLGİN YUSUF, KETHÜDA ÖNDER Makale Uluslararası - 2021 2 Positioning strategies and rankings in the HE: congruence and contradictions Uluslararası - Hakemli JOURNAL OF MARKETING FOR HIGHER EDUCATION, Cilt : , Sayi : Makale Uluslararası KETHÜDA ÖNDER Positioning strategies and rankings in the HE: congruence and contradictions KETHÜDA ÖNDER Makale Uluslararası - 2021 4 Which Matters More in Higher Education: Social Environment or Teaching Excellence? A Comparison Between Private and Public Universities Uluslararası - Hakemli YUKSEKOGRETIM DERGISI, Cilt : 11, Sayi : 1 Makale Uluslararası KETHÜDA ÖNDER Which Matters More in Higher Education: Social Environment or Teaching Excellence? A Comparison Between Private and Public Universities KETHÜDA ÖNDER Makale Uluslararası 51 - 62 2020 4 Yükseköğretimde Kalitenin Akademik Çekicilik Üzerindeki Etkisinde Fiyatın Aracı Rolü Uluslararası - Hakemli Journal of Higher Education and Science, Cilt : 10, Sayi : 1 Makale Uluslararası KETHÜDA ÖNDER Yükseköğretimde Kalitenin Akademik Çekicilik Üzerindeki Etkisinde Fiyatın Aracı Rolü KETHÜDA ÖNDER Makale Uluslararası 78 - 87 2018 12 Perakende Mağazalarında Satış Temsilcilerinin Performansını Etkileyen Faktörler Uluslararası - Hakemli Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, Cilt : 14, Sayi : 2 Makale Uluslararası KETHÜDA ÖNDER Perakende Mağazalarında Satış Temsilcilerinin Performansını Etkileyen Faktörler KETHÜDA ÖNDER Makale Uluslararası 201 - 218 2017 1 Dağıtım Kanalı Türlerinin Otellerin Cirosuna ve Doluluk Oranına Etkisinin Değerlendirilmesi: Akçakoca’da Bir Araştırma Uluslararası - Hakemli Bartın Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt : 8, Sayi : 15 Makale Uluslararası KETHÜDA ÖNDER, FAİKOĞLU SEYDA Dağıtım Kanalı Türlerinin Otellerin Cirosuna ve Doluluk Oranına Etkisinin Değerlendirilmesi: Akçakoca’da Bir Araştırma KETHÜDA ÖNDER, FAİKOĞLU SEYDA Makale Uluslararası 203 - 224 2017 12 Restoran İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine ve Sadakatine Etkisi: Oba Restoran Örneği Uluslararası - Hakemli Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt : 7, Sayi : 2 Makale Uluslararası BİLGİN YUSUF, KETHÜDA ÖNDER Restoran İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine ve Sadakatine Etkisi: Oba Restoran Örneği BİLGİN YUSUF, KETHÜDA ÖNDER Makale Uluslararası 147 - 170 2017 12 KİŞİSEL SATIŞTA ETİK OLMAYAN DAVRANIŞLARIN SATIŞ PERFORMANSINA ETKİSİ: PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA Uluslararası - Hakemli Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, Cilt : , Sayi : Makale Uluslararası KETHÜDA ÖNDER, YILDIRIM YILDIRIM KİŞİSEL SATIŞTA ETİK OLMAYAN DAVRANIŞLARIN SATIŞ PERFORMANSINA ETKİSİ: PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA KETHÜDA ÖNDER, YILDIRIM YILDIRIM Makale Uluslararası 19 - 32 2017 12 Satış Elemanlarının Satış ve Müşteri Yönlülüklerinin Maaş Şekline ve Satış Eğitimine Göre Değerlendirilmesi Uluslararası - Hakemli Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi, Cilt : 13, Sayi : 13 Makale Uluslararası KETHÜDA ÖNDER, BİLGİN YUSUF Satış Elemanlarının Satış ve Müşteri Yönlülüklerinin Maaş Şekline ve Satış Eğitimine Göre Değerlendirilmesi KETHÜDA ÖNDER, BİLGİN YUSUF Makale Uluslararası 487 - 497 2017 12 Uluslararası Öğrenci Pazarını Bölümlendirme: Birleşik Krallık’ta Bir Araştırma Uluslararası - Hakemli Yuksekogretim Dergisi, Cilt : 7, Sayi : 3 Makale Uluslararası KETHÜDA ÖNDER Uluslararası Öğrenci Pazarını Bölümlendirme: Birleşik Krallık’ta Bir Araştırma KETHÜDA ÖNDER Makale Uluslararası 186 - 196 2017 12 Restoran İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine ve Sadakatine Etkisi: Oba Restoran Örneği Uluslararası - Hakemli Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt : 7, Sayi : 2 Makale Uluslararası BİLGİN YUSUF,KETHÜDA ÖNDER Restoran İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine ve Sadakatine Etkisi: Oba Restoran Örneği BİLGİN YUSUF,KETHÜDA ÖNDER Makale Uluslararası 147 - 170 2017 12 SATIŞ ELEMANLARININ SATIŞ VE MÜŞTERİ YÖNLÜLÜKLERİNİN MAAŞ ŞEKLİNE VE SATIŞ EĞİTİMİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ Uluslararası - Hakemli Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi, Cilt : , Sayi : Makale Uluslararası KETHÜDA ÖNDER,BİLGİN YUSUF SATIŞ ELEMANLARININ SATIŞ VE MÜŞTERİ YÖNLÜLÜKLERİNİN MAAŞ ŞEKLİNE VE SATIŞ EĞİTİMİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ KETHÜDA ÖNDER,BİLGİN YUSUF Makale Uluslararası 476 - 486 2016 3 Positioning Strategies of Universities An Investigation on Universities in Istanbul Uluslararası - Hakemli EĞİTİM VE BİLİM, Cilt : 41, Sayi : 185 Makale Uluslararası ÇATI KAHRAMAN,KETHÜDA ÖNDER,BİLGİN YUSUF Positioning Strategies of Universities An Investigation on Universities in Istanbul ÇATI KAHRAMAN,KETHÜDA ÖNDER,BİLGİN YUSUF Makale Uluslararası 219 - 234 2016 8 Türkiye deki Üniversitelerin Kendilerini Konumlandırdıkları Eğitim Alanları Uluslararası - Hakemli Journal of Higher Education and Science, Cilt : 6, Sayi : 2 Makale Uluslararası ÇATI KAHRAMAN, BİLGİN YUSUF, KETHÜDA ÖNDER Türkiye deki Üniversitelerin Kendilerini Konumlandırdıkları Eğitim Alanları ÇATI KAHRAMAN, BİLGİN YUSUF, KETHÜDA ÖNDER Makale Uluslararası 231 - 241 2015 11 Türkiye'deki Uluslararası Öğrenci Hareketliliği Üzerine Bir Araştırma Uluslararası - Hakemli Yuksekogretim Dergisi, Cilt : 5, Sayi : 3 Makale Uluslararası KETHÜDA ÖNDER Türkiye'deki Uluslararası Öğrenci Hareketliliği Üzerine Bir Araştırma KETHÜDA ÖNDER Makale Uluslararası 147 - 161 2015 9 YENİLİK VE MÜŞTERİ PERFORMANSININ FİNANSAL PERFORMANS ÜZERİNDEKİ ETKİSİ ORTA ÖLÇEKLİ SANAYİ İŞLETMELERİNDE BİR ARAŞTIRMA Uluslararası - Hakemli İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, Cilt : 37, Sayi : 1 Makale Uluslararası ÖNCÜ MEHMET AKİF, BAYAT MURAT, KETHÜDA ÖNDER, ZENGİN EMRE YENİLİK VE MÜŞTERİ PERFORMANSININ FİNANSAL PERFORMANS ÜZERİNDEKİ ETKİSİ ORTA ÖLÇEKLİ SANAYİ İŞLETMELERİNDE BİR ARAŞTIRMA ÖNCÜ MEHMET AKİF, BAYAT MURAT, KETHÜDA ÖNDER, ZENGİN EMRE Makale Uluslararası 149 - 164 2014 1 Tüketici Temelli Marka Değerinin Ağizdan Ağza Pazarlamaya Etkisi Uluslararası - Hakemli C.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, Cilt : 15, Sayi : 1 Makale Uluslararası YAZGAN HALİL İBRAHİM, KETHÜDA ÖNDER, ÇATI KAHRAMAN Tüketici Temelli Marka Değerinin Ağizdan Ağza Pazarlamaya Etkisi YAZGAN HALİL İBRAHİM, KETHÜDA ÖNDER, ÇATI KAHRAMAN Makale Uluslararası 237 - 252 2013 1 Dengeli Ölçüm Kartı nın Balanced Scorecard Hastane İşletmelerinde Uygulanması Örnek Olay Çalışması Uluslararası - Hakemli Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, Cilt : 27, Sayi : 4 Makale Uluslararası YILDIZ MEHMET SELAMİ, KETHÜDA ÖNDER, KURUTKAN MEHMET NURULLAH Dengeli Ölçüm Kartı nın Balanced Scorecard Hastane İşletmelerinde Uygulanması Örnek Olay Çalışması YILDIZ MEHMET SELAMİ, KETHÜDA ÖNDER, KURUTKAN MEHMET NURULLAH Makale Uluslararası 90 - 109 2021 Turizm Pazarlamasında Dijital Dönüşüm Uluslararası - Bilimsel Kitap Gazi Kitapevi, 2021, ISBN: 978-625-7530-04-0 Kitap Bilimsel Kitap KETHÜDA ÖNDER Turizm Pazarlamasında Dijital Dönüşüm KETHÜDA ÖNDER Kitap Bilimsel Kitap Detaylı kitap bilgisi bulunamadı. 2020 Tüketim Yaklaşımları (Kavramlar, Davranışlar, Uygulamalar) Uluslararası - Bilimsel Kitap Beta, 2020, ISBN: 978-605-242-721-7 Kitap Bilimsel Kitap AKTAN MURAT,KETHÜDA ÖNDER Tüketim Yaklaşımları (Kavramlar, Davranışlar, Uygulamalar) AKTAN MURAT,KETHÜDA ÖNDER Kitap Bilimsel Kitap Detaylı kitap bilgisi bulunamadı. 2020 ETİK PAZARLAMA: DİJİTAL ÇAĞIN GETİRDİKLERİ Uluslararası - Bilimsel Kitap Gazi Kitapevi, 2020, ISBN: 978-625-7216-13-5 Kitap Bilimsel Kitap KETHÜDA ÖNDER ETİK PAZARLAMA: DİJİTAL ÇAĞIN GETİRDİKLERİ KETHÜDA ÖNDER Kitap Bilimsel Kitap Detaylı kitap bilgisi bulunamadı. 2020 Marka Külliyatı Uluslararası - Bilimsel Kitap Nobel Yayıncılık, 2020, ISBN: 978-625-439-026-5 Kitap Bilimsel Kitap KETHÜDA ÖNDER Marka Külliyatı KETHÜDA ÖNDER Kitap Bilimsel Kitap Detaylı kitap bilgisi bulunamadı. 2019 Improving Marketing Strategies for Private Label Products Uluslararası - Bilimsel Kitap IGI Global, 2019, ISBN: 9781799802570 Kitap Bilimsel Kitap KETHÜDA ÖNDER Improving Marketing Strategies for Private Label Products KETHÜDA ÖNDER Kitap Bilimsel Kitap Detaylı kitap bilgisi bulunamadı. 2018 Ara 31 Differentiating Universities through Brand Positioning Strategies and Its Association with Ranking Uluslararası - Özet bildiri 3. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı (IHEC 2018) , 11.10.2018 - 13.10.2018 Bildiri Uluslararası KETHÜDA ÖNDER Differentiating Universities through Brand Positioning Strategies and Its Association with Ranking KETHÜDA ÖNDER Bildiri Uluslararası Özet bilgisi bulunamadı. 2018 Ara 31 The Determinants of Countries’ Academic Attractiveness for Higher Education Uluslararası - Özet bildiri 3. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı (IHEC 2018) , 11.10.2018 - 13.10.2018 Bildiri Uluslararası KETHÜDA ÖNDER The Determinants of Countries’ Academic Attractiveness for Higher Education KETHÜDA ÖNDER Bildiri Uluslararası Özet bilgisi bulunamadı. 2018 Nis 29 Ekonomi Sınıfı Müşterilerin Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin Hava Yolu İşletmeleri İş Modellerine Göre Karşılaştırılması Uluslararası - Tam metin bildiri Uluslararası Yönetim, Ekonomi ve Politika Kongresi , 28.04.2018 - 29.04.2018 Bildiri Uluslararası ÖNCÜ MEHMET AKİF, DİL EMRE, KETHÜDA ÖNDER Ekonomi Sınıfı Müşterilerin Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin Hava Yolu İşletmeleri İş Modellerine Göre Karşılaştırılması ÖNCÜ MEHMET AKİF, DİL EMRE, KETHÜDA ÖNDER Bildiri Uluslararası Özet bilgisi bulunamadı. 2017 Ara 28 The Effect of Product Development on Sales Revenues a Case Study On An SME Operating in the Software Sector Uluslararası - Tam metin bildiri INTERNATIONAL CONGRESS ON MANAGEMENT ECONOMICS AND BUSINESS - ICMEB’17 , 7.09.2017 - 9.09.2017 Bildiri Uluslararası KETHÜDA ÖNDER The Effect of Product Development on Sales Revenues a Case Study On An SME Operating in the Software Sector KETHÜDA ÖNDER Bildiri Uluslararası Özet bilgisi bulunamadı. 2017 Kas 30 Oda Üyelerinin Memnuniyetini Etkileyen Faaliyetlerin Belirlenmesi: Akçakoca Ticaret Ve Sanayi Odası Örneği Uluslararası - Tam metin bildiri International Congress of Management Economy and Policy (ICOMEP’17) , 17.11.2017 - 18.11.2017 Bildiri Uluslararası ÖNCÜ MEHMET AKİF, KETHÜDA ÖNDER, PEZVANT MEHMET NAZIM Oda Üyelerinin Memnuniyetini Etkileyen Faaliyetlerin Belirlenmesi: Akçakoca Ticaret Ve Sanayi Odası Örneği ÖNCÜ MEHMET AKİF, KETHÜDA ÖNDER, PEZVANT MEHMET NAZIM Bildiri Uluslararası Özet bilgisi bulunamadı. 2017 Eki 02 Kişisel Satışta Etik Olmayan Davranışların Satış Performansına Etkisi Ulusal - Tam metin bildiri 22.Pazarlama Kongresi , 28.09.2017 - 30.09.2017 Bildiri Ulusal KETHÜDA ÖNDER,YILDIRIM YILDIRIM Kişisel Satışta Etik Olmayan Davranışların Satış Performansına Etkisi KETHÜDA ÖNDER,YILDIRIM YILDIRIM Bildiri Ulusal Özet bilgisi bulunamadı. 2017 Eki 01 Satış Temsilcilerinin Müşteri ve Satış Yönlülüklerinin Maaş Şekillerine ve Satış Eğitimlerine Göre Analizi Uluslararası - Özet bildiri Internatıonal Congress On Management Economıcs And Busıness , 7.09.2017 - 9.09.2017 Bildiri Uluslararası KETHÜDA ÖNDER,BİLGİN YUSUF Satış Temsilcilerinin Müşteri ve Satış Yönlülüklerinin Maaş Şekillerine ve Satış Eğitimlerine Göre Analizi KETHÜDA ÖNDER,BİLGİN YUSUF Bildiri Uluslararası Özet bilgisi bulunamadı. 2017 Haz 30 TÜKETİCİLERİN DEĞERLERİNİN VE YAŞAM TARZLARININ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİ ZİYARET ETME SIKLIĞINA GÖRE KARŞILAŞTIRILMASI: MALATYA İLİ ÖRNEĞİ Uluslararası - Tam metin bildiri Global Business Research Congress (GBRC) , 24.05.2017 - 25.05.2017 Bildiri Uluslararası YILDIRIM YILDIRIM,KETHÜDA ÖNDER TÜKETİCİLERİN DEĞERLERİNİN VE YAŞAM TARZLARININ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİ ZİYARET ETME SIKLIĞINA GÖRE KARŞILAŞTIRILMASI: MALATYA İLİ ÖRNEĞİ YILDIRIM YILDIRIM,KETHÜDA ÖNDER Bildiri Uluslararası Özet bilgisi bulunamadı. 2017 Haz 30 OTOMOBİL YETKİLİ SERVİSLERİNDE SUNULAN SATIŞ SONRASI HİZMETLERDEN MEMNUNİYETİN BAŞKALARINA TAVSİYE ÜZERİNDEKİ ETKİSİ Uluslararası - Tam metin bildiri Global Business Research Congress (GBRC) , 24.05.2017 - 25.05.2017 Bildiri Uluslararası KETHÜDA ÖNDER,AĞRAŞ SÜLEYMAN,Öznur Karayel OTOMOBİL YETKİLİ SERVİSLERİNDE SUNULAN SATIŞ SONRASI HİZMETLERDEN MEMNUNİYETİN BAŞKALARINA TAVSİYE ÜZERİNDEKİ ETKİSİ KETHÜDA ÖNDER,AĞRAŞ SÜLEYMAN,Öznur Karayel Bildiri Uluslararası Özet bilgisi bulunamadı. 2017 May 30 Tüketicilerin Değerlerinin ve Yaşam Tarzlarının Alışveriş Merkezlerini Ziyaret Etme Sıklığına Göre Karşılaştırılması: Malatya İli Örneği Uluslararası - Tam metin bildiri Global Business Research Congress (GBRC) , 24.05.2017 - 25.05.2017 Bildiri Uluslararası YILDIRIM YILDIRIM,KETHÜDA ÖNDER Tüketicilerin Değerlerinin ve Yaşam Tarzlarının Alışveriş Merkezlerini Ziyaret Etme Sıklığına Göre Karşılaştırılması: Malatya İli Örneği YILDIRIM YILDIRIM,KETHÜDA ÖNDER Bildiri Uluslararası Özet bilgisi bulunamadı. 2017 May 24 The Effect of Satisfaction from After-Sales Services Provided in Authorized Automobile Services on Recommendations to other Customers Uluslararası - Tam metin bildiri Global Business Research Congress (GBRC) , 24.05.2017 - 25.01.2018 Bildiri Uluslararası KETHÜDA ÖNDER, AĞRAŞ SÜLEYMAN, KARAYEL ÖZNUR The Effect of Satisfaction from After-Sales Services Provided in Authorized Automobile Services on Recommendations to other Customers KETHÜDA ÖNDER, AĞRAŞ SÜLEYMAN, KARAYEL ÖZNUR Bildiri Uluslararası Özet bilgisi bulunamadı. 2016 Ara 12 Üniversitelerin Stratejik Planlarının Girişimci Üniversite Bağlamında İncelenmesi Uluslararası - Tam metin bildiri Uluslararası Yükseköğretimde Yeni Eğilimler; Değişime Ayak Uydurma Kongresi , 12.04.2016 - 13.04.2016 Bildiri Uluslararası ÇATI KAHRAMAN,BİLGİN YUSUF,BÜŞRA KESİCİ,KETHÜDA ÖNDER Üniversitelerin Stratejik Planlarının Girişimci Üniversite Bağlamında İncelenmesi ÇATI KAHRAMAN,BİLGİN YUSUF,BÜŞRA KESİCİ,KETHÜDA ÖNDER Bildiri Uluslararası Özet bilgisi bulunamadı. 2016 Haz 06 Otel İşletmelerinde Satış Yönlülüğün Müşteri ve Finansal Performansa Etkisi Uluslararası - Tam metin bildiri 3rd International Congress of Tourism & Management Researches – 2016 , 20.05.2016 - 22.05.2016 Bildiri Uluslararası KETHÜDA ÖNDER,BİLGİN YUSUF Otel İşletmelerinde Satış Yönlülüğün Müşteri ve Finansal Performansa Etkisi KETHÜDA ÖNDER,BİLGİN YUSUF Bildiri Uluslararası Özet bilgisi bulunamadı. 2015 Eki 30 Otel İşletmelerinin Dağıtım Türlerinin Karlılığa ve Doluluk Oranına Göre Değerlendirilmesi Akçakoca da Bir Araştırma Ulusal - Tam metin bildiri Uluslal Hakemli Kongre , 12.11.2015 - 15.11.2015 Bildiri Ulusal KETHÜDA ÖNDER,FAİKOĞLU SEYDA Otel İşletmelerinin Dağıtım Türlerinin Karlılığa ve Doluluk Oranına Göre Değerlendirilmesi Akçakoca da Bir Araştırma KETHÜDA ÖNDER,FAİKOĞLU SEYDA Bildiri Ulusal Özet bilgisi bulunamadı. 2012 Eki 18 Baskilli Satışın Pozitif Ağızdan Ağza Pazarlama İletişimine Etkisi: Kapalı Çarşıdan Alışveriş Yapan Turistler Üzerinde Bir Araştırma Ulusal - Tam metin bildiri 17. Ulusal Pazarlama Kongresi , 18.10.2012 - 21.10.2012 Bildiri Ulusal KETHÜDA ÖNDER Baskilli Satışın Pozitif Ağızdan Ağza Pazarlama İletişimine Etkisi: Kapalı Çarşıdan Alışveriş Yapan Turistler Üzerinde Bir Araştırma KETHÜDA ÖNDER Bildiri Ulusal Özet bilgisi bulunamadı. 2012 May 30 İstanbul Kapalı Çarşı ile İlgili Turistlerin Etik Algısı Ulusal - Tam metin bildiri 11. Ulusal İşletmecilik Kongresi , 10.05.2012 Bildiri Ulusal ÇATI KAHRAMAN, KETHÜDA ÖNDER, ŞAHİN ÖZNUR İstanbul Kapalı Çarşı ile İlgili Turistlerin Etik Algısı ÇATI KAHRAMAN, KETHÜDA ÖNDER, ŞAHİN ÖZNUR Bildiri Ulusal Özet bilgisi bulunamadı. 2017 Dergi Bartın - 52 EBSCO Host, Sayı: 1 Yayın Hakemliği Uluslararası Dergi Yayın Hakemliği Uluslararası Özet bilgisi bulunamadı.